-
اثر کشور مبدا بر ارزیابی مشتریان از محصولات و خدمات
شنبه 10 مهر 1389 15:57
افزایش رقابت جهانی و ضرورت توجه به موضوعات و مباحث بین الملی منجر به انجام تحقیقاتی پیرامون یکی از موضوعات مهم بازاریابی به نام گشت.این تحقیق نقش کشور مبدا را بر ارزیابی مصرف کننده از محصولات و خدمات بررسی می کند. علیرغم رویکردی که بازاریابی نسبت به جهانی شدن دارد ، هنوز کشور مبدا می تواند به عنوان یک فاکتور جداگانه...
-
استراتژی های مدیریت برای دانش شخصی و سازمانی
شنبه 10 مهر 1389 15:55
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 مترجمان: مهدی خیراندیش- علیرضا افشارنژاد چکیده: در جامعه فراصنعتی امروز، دانش به یک منبع کلیدی تبدیل گردیده است. با وجود این، ســازمانها در پرورش و اداره دانش با چالشهای بی شماری مواجه هستند. از آنجایی که صرفاً قسمتی از دانش به وسیله سازمان و قسمتی دیگر به وسیله...
-
آسیب شناسی سازمانی
جمعه 9 مهر 1389 16:36
اصولاً برنامه ریزی راهبردی، کامیابی بلند مدت است. یک عامل کلیدی برای اطمینان از موقعیت رقابتی سازمان، توانایی در برنامه ریزی مسیر آینده سازمان به طور واقع بینانه و موثر می باشد. آسیب شناس در چارچوب راهبردی، باید (هم با برنامه ریزی طولانی مدت و هم با برنامه ریزی میان مدت) اقداماتی را به طور نظام مند و اثربخش از حال تا...