-
مفاهیم و واژگان مالیاتی
دوشنبه 11 فروردین 1393 01:59
مفاهیم و واژگان مالیاتی کلمه مالیات ودخالت امور دارائی به اصطلاح درکسب وکار بی تاثیر نبوده وجا دارد که همکاران گرامی ما با اصطلاحات امورمالیاتی آشنائی داشته وبا آگاهیهای بیشتری بااین مورد همکاری نمایند . 1. اولین آغازگر امور مالیاتی درابتدا برگ تشخیص مالیاتی میباشد .(بعد از تشخیص ممیزان حوزه های مالیاتی برگه ای به دست...
-
45 جمله مدیریتی از 45 کتاب مدیریت
دوشنبه 11 فروردین 1393 01:53
1- اجرا بزرگترین مساله ی مطرح نشده در مدیریت امروز است و نبود آن بزرگترین مانع موفقیت و بیشتر ناکامیهایی است که به اشتباه به گردن علل دیگر گذاشته میشود. 2- شرکتهایی که برای کارهای درست وقف شدهاند و برای مسوولیتهای اجتماعی خود تعهدنامهای دارند که براساس آن کار کنند سودآورتر از آنهایی هستند که این کارها را...
-
5 روش برای کسب رضایت مشتریان
یکشنبه 30 تیر 1392 01:40
ژان بقوسیان مدرس بازاریابی راز موفقیت در کسبوکار را میتوان در یک جمله خلاصه کرد: «مشتریان خود را خشنود کنید.» کلید آینده کسبوکار شما به میزان ایجاد چنین تجربهای برای مشتریان بستگی دارد، یعنی خوشحال کردن دوباره و دوباره مشتریان و مصمم ساختن آنها برای ادامه همکاری با شما. هیچچیز مانند تعهد کل اعضای شرکت برای...
-
وقتی خرید میکنید در مغز شما چه خبر است؟
دوشنبه 17 تیر 1392 10:26
ژان بقوسیان - مجله خلاقیت 24 مقایسه افراد به جای محصولاتگاهی افراد محصولاتی را میخرند که از مشخصات فنی آن هیچ اطلاعی ندارند. همان طور که در شماره قبل صحبت کردیم یکی از مهمترین انگیزانندههای خرید، نظر اطرافیان ما درباره آن محصول است. اگر اطرافیان و دوستان ما بگویند تمامی افراد مهم و برجسته ساعت مچی دارند، شاید شما...
-
حقوقتان را دو برابر کنید!
چهارشنبه 5 تیر 1392 17:41
ژان بقوسیان - مجله موفقیت 260 عضی از کارمندان حقوق و ترفیع مناسبی دریافت نمیکنند در حالی که عدهای به سرعت رشد میکنند و کارهای مهمتر و کلیدیتری به آنها واگذار میشود و حقوقشان به سرعت افزایش مییابد. برایان تریسی که در کتاب جدیدش «درآمد رویایی» به این موضوع پرداخته است. بخشی از مطالب کتاب در این مقاله تقدیم...
-
3 ایده بازاریابی عصبی برای موفقیت وبسایت
یکشنبه 2 تیر 1392 22:28
ژان بقوسیان - مجله خلاقیت 24 بازاریابی عصبی علمی است که به عملکرد مغز و ارتباط آن با تصمیمهای خرید میپردازد. بسیاری بازاریابی عصبی را فقط موضوعی جذاب و تئوری میدانند. حدود یک سال است که به طور جدی ایدههای بازاریابی عصبی را در دنیای وب اجرا میکنم و نتایج ملموس آن را به چشم میبینم. مطالب این مقاله نکاتی از روشهای...
-
تاریخچه ای خواندنی از واحد پول ایران
پنجشنبه 30 خرداد 1392 17:06
کافه بازاریابی - محمود محمدیان بعضی از مواقع اطلاعات عمومی به ما قدرت بیشتری در تحلیل می دهد . به عنوان بازاریاب شاید علاقه مند باشیم بدانیم واحد " تومان " از کجا آمده ؟ شفیعی به نقل از محتشمی که من ایشان را نمی شناسم مطلبی را ارسال کرده که جالب به نظر می رسد. با هم می خوانیم . واحد پول کشور *ایران* بر مبنای...
-
نقاط قوت خود را دریابید
پنجشنبه 30 خرداد 1392 16:50
نویسنده: دونالد او. کلیفتون / مارکوس باکینگهام مترجم: الهام خرسندی ناشر: نشر هورمزد بیشتر افراد نمیدانند که چه تواناییهایی دارند. وقتی از افراد دربارهی نقاط قوتشان سئوال میکنید، به شما خیره میشوند یا در جواب، از دانش و مهارتهای خود حرف میزنند که البته این جوابی نادرست است. چه جنبههایی از شخصیتتان را...
-
پیشرفت در کسبو کار
پنجشنبه 30 خرداد 1392 16:46
روشهایی کاربردی برای کارآفرینانی که میخواهند کسب و کار خود را توسعه دهند نویسنده: جک هیهاو مترجم: محمد محقق ناشر: انتشارات آوین با حقایق تلخ آشنا شوید در بین نکتههای ارزشمندی که جیم کالیننز در کتاب از خوب به عالی پیشنهاد میکند، نکتهای وجود دارد بسیار ارزشمند: با حقایق تلخ آشنا شوید. این نکته در هر شرایطی ارزشمند...
-
الفبای ساختن تیمکاری پیروزمندانه
دوشنبه 27 خرداد 1392 13:47
نویسنده: بلر سینگر مترجم: برجساز جوان ناشر: انتشارات ستوس شروع کار با بازیکنان عالی، کمک بهسزایی در جهت تشکیل یک واحد منسجم میکند. این امر در مورد یک تجارت، یک باشگاه، یک جامعه، دولت یا حتی یک خانواده صدق میکند. بازیکنان عالی از طریق استعداد، شدت علاقه و اشتیاق خود برای بازی طبق آن مجموعه قوانین، تعیین میشوند....
-
نکاتی برای کارآفرینان
سهشنبه 31 اردیبهشت 1392 02:08
از کتاب: 20 نکتهی اساسی که هر کارآفرین تازهکار باید بداند نویسنده: راشل بریج مترجم: محمد محقق نشر: آوین از ایدهی خود محافظت کنید اگر واقعا فکر میکنید محصول و یا ایدهی شما جدید و منحصر به فرد است بهترین راه برای محافظت از آن به ثبت رساندنش میباشد. با این کار دیگر شخصی نمیتواند از روی محصول و یا ایده شما...
-
نبرد بازاریابی و دیدگاههای اشتباه
پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 00:55
نویسنده: جک ترات مترجم: امیرپورتیمور ناشر: انتشارات نینگار، نشر مرندیز اشاره: تجارت امروزه، خواهان بهسازیهای پی در پی نیست بلکه خواهان مبارزه است. موفقیت تجاری تنها با محصول بهتر یا افراد خوب محقق نمیشود. تجارت امروزه، خواهان بهسازیهای پی در پی نیست بلکه خواهان مبارزه است. موفقیت تجاری تنها با محصول بهتر یا افراد...
-
مدیریت بحران به روش جک ولش
جمعه 20 اردیبهشت 1392 01:41
برگرفته از کتاب آیین پیروزی جک ولش مدیر جنرال الکتریک نویسنده: جک ولش و سوزی ولش مترجم: مهندس معین خانلری ناشر: انتشارات سپی از آشفتگی به آرامش جای تعجب نیست که مدیریت بحران اغلب به آتشنشانی تشبیه میشود. بحران میتوانند مانند یک آتش سوزی شدید، سازمان را کاملا به خود مشغول کند. مدیران مدام از جلسهای به جلسهی دیگر...
-
نکاتی درباره فروش حرفهای
دوشنبه 19 فروردین 1392 03:19
مروزه فروش خیلی مشکل شدهاست، مشتریها خیلی بد قانع میشوند، احساس میکنیم که آنها همواره تخفیف میخواهند. تمام افرادی که در کار فروش هستند مشاهده میکنند که این روزها فروختن کالا یا خدماتشان مشکلتر شدهاست. چرا؟ به خاطر اینکه ما داریم اصول اولیهمان را فراموش میکنیم. چه زمانی ما میتوانیم حقمان را بگیریم و بگوییم...
-
هنر بیان
یکشنبه 22 مرداد 1391 18:47
نویسنده: برایان تریسی مترجم: زهرا نسیمی چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شویم؟ توانایی سخن گفتن با مخاطب عامل مهمی در موفقیت شما محسوب میشود. خوب سخن گفتن میتواند احترام دیگران را به همراه داشته باشد، ارزش و اعتبار شما را در شرکت افزایش دهد و توجه افرادی را که میتوانند شما را یاری رسانده و درها را به رویتان بگشایند...
-
جنگ بازاریابی
سهشنبه 20 تیر 1391 01:19
نویسنده: الریس- جک تروت مترجم: محمود حمیدخانی بازار تجاری جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری، سرزمینی است که باید فتح شود. حقیقت بازار تجاری امروز، خدمترسانی به مشتریان نیست بلکه: تاختن، گول زدن و جنگیدن با رقباست. اکنون تغییرات عمدهای به وجود آمده و جنگهای تجاری بسیاری در سراسر جهان به وقوع پیوسته است....
-
تبلیغات اینترنتی و رفتار مشتری در خرید اینترنتی
دوشنبه 12 تیر 1391 11:13
نویسنده : محسن کاظم زاد تبلیغات اینترنتی اکنون موردتوجه بسیاری از صاحبان کالا و خدمات است. گستره اینترنت و نوع اثرگذاری آن باعث شده برخی از شرکت ها، تلاش های سنتی تبلیغات را فراموش کنند و صرفاً با تبلیغات مدرن، فعالیت های حرفه ای خود را برای دیگران معرفی کنند . در این نوشتار نخست با تعریفی ساده از تبلیغات اینترنتی،...
-
راز فراموششده افراد موفق
یکشنبه 11 تیر 1391 11:06
مجله موفقیت 237 ژان بقوسیان www.modiresabz.com مدتی قبل با کتاب جدید و کوچکی آشنا شدم که حدود 60 صفحه بود. با خواندن آن به موضوع علاقهمند شدم. ایده اصلی کتاب این است که افراد موفق، افرادی هستند که با سپری کردن دوران کودکی و رسیدن به بلوغ، کنجکاوی و ماجراجویی کودکانه خود را کنار نمیگذارند. این افراد هیچگاه بهدنبال...
-
با مشتریان چگونه برخورد کنیم ؟
یکشنبه 11 تیر 1391 11:02
منبع: کتاب روانشناسی ارتباط با مشتری مشتریانی که وارد کسب و کار شما میشود، در حقیقت صاحب کسب و کار شما است. خودتان را جای مشتری بگذارید و به همه چیز، ابتدا از دریچه چشم او بنگرید. من پس از سالها شاگردی بازار، با جرات میگویم مشتریها قبل از هر چیز، . فروشندهها باید تلاش کنند تا خاطرات جذاب و به یادماندنی از رفتار...
-
نمونه هایی موفق از به کارگیری سیستم ارتباط با مشتری
چهارشنبه 7 تیر 1391 15:34
تهیه و تنظیم : سیده فاطمه موسوی * شرکت سیسکو: شرکت سیسکو (Cisco Company) یکی از ارایه دهندگان سیستم های شبکه های اینترنتی است که بسیاری از دولت ها، شرکت ها و دانشجویان و دانشگاهیان در سراسر جهان از آن استفاده می کنند؛ درآمد سالانه این کمپانی در سال ۲۰۰۴ میلادی بیش از ۲۲ میلیارد دلار بوده و تنها از خدمات پس از فروش...
-
زبان بدن و بازاریابی مدرن
سهشنبه 6 تیر 1391 11:30
منبع: دنیای اقتصاد آیا میدانید زبان بدن در اقتصاد نوین چه معنایی دارد؟ آیا میدانید زبان بدن یکی از مهمترین ارکان بازاریابی امروز است؟ زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژستها، حالتهای صورت، اخمها، پلکزدنها، خوردن لبها، تکاندادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخنها،...
-
هزینه ها و منافع وفاداری مشتری
یکشنبه 4 تیر 1391 02:07
منبع: نشریه تدبیر بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحله ای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند؛ امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشددادن و سوق دادن مشتری تا حد بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست. امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان...
-
]چرا مردم از سایت شما خرید نمی کنند؟
سهشنبه 23 خرداد 1391 12:05
نویسنده : مهدی عباسی در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید. 1 – یکی ازعوامل عدم موفقیت در زمینه...
-
شش اشتباه بزرگ در راه اندازى تجارت…
یکشنبه 21 خرداد 1391 18:04
مهدی عباسی اولین سال راه اندازى تجارت مسلما پر فراز و نشیب خواهد بود. هر اندازه که با دقت و دانش پیش بروید، باز هم مرتکب اشتباهاتى خواهید شد. اما اگر ذهن خود را آماده کنید و به تجربیات دیگران توجه کنید، مى توانید از وقوع بسیارى از این اشتباهات پیشگیرى کنید. در این فرصت به 7 اشتباه بزرگ تازه کاران و راه حلهائى براى...
-
استراتژیهای بازاریابی و جنبه های عاطفی مشتریان
شنبه 20 خرداد 1391 11:30
منبع :CRMROOM درک صحیح و درست از مفهوم بازاریابی اولین گام در جهت تحقق آرمانهای این علم است. مفهومی که می توان آن را ترکیبی از علم و هنر دانست که در عصر حاضر باتوجه به تحولات و سیر صعودی تغییرات و پیشرفتها تنها یاری دهنده و ضامن بقای سازمانهاست باید دانست که مفهوم بسیار انعطاف پذیر بازاریابی سازمانها را یاری می دهد تا...
-
مدل بازاریابی آنلاین
شنبه 20 خرداد 1391 11:27
ژان بقوسیان www.modiresabz.com هر روز افرادی با انگیزه بالا وبسایتی را راهاندازی میکنند و امیدوارند که بهزودی بتوانند درآمد قابلتوجهی از آن کسب کنند. ولی بسیاری از وبسایتها پس از گذشت ماهها هیچ درآمدی ندارند. صاحبان وبسایت پس از مدتی انگیزه اولیه خود را از دست میدهند و وبسایت کمکم به فراموشی سپرده میشود....
-
ایجاد ارتباط جادویی با مشتریان
پنجشنبه 11 خرداد 1391 12:06
نگاهی به کتاب: روش صحبت با مشتریان ژان بقوسیان کتاب روش صحبت با مشتریان، روشی عملی برای ایجاد ارتباط با مشتریان ارائه میکند. نویسندگان این کتاب، دایان برنبام و تام لارکین، هر فصل را بهگونهای سازمان دادهاند که اصول اساسی، مثالهای عملی مثبت و منفی، تمرینهای مفید برای ایجاد مهارت در شما و چند قاعده کلی را بهطور...
-
رضایت مشتری چه تعریفی دارد؟
پنجشنبه 11 خرداد 1391 12:03
منبع : روزنامه تفاهم تا کنون به این موضوع اندیشیدهاید که رضایت مشتری چه تعریفی دارد؟ چگونه اندازه گیری میشود؟ چگونه این رضایت تامین میشود؟ و صدها پرسش دیگر که بایستی سازمانها و شرکتهای ارائه دهنده محصولات و خدمات از خود بپرسند ودر پی یافتن پاسخی مناسب برای آن باشند ● نبود شکایت. وقتی مشتریان شکایتی از یک سازمان...
-
مگر مشتری هم حقی دارد؟
شنبه 6 خرداد 1391 12:02
منبع : روزنامه جام جم ((حق با مشتری است)) از زمانی که جان وانامیکر آمریکایی، مالک یک فروشگاه بزرگ در ایالت فیلادلفیا برای نخستین بار در سال ۱۸۶۰ این عبارت را برای تبلیغ فضای کسب و کار خود به کار برد کمتر کسی باور میکرد که در هزاره سوم این شعار(Slogan) به ظاهر ساده، مبنای تئوریهای اقتصادی در عرصه بازاریابی و جذب...
-
سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی
چهارشنبه 3 خرداد 1391 02:25
کتاب: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی - آل ریس - ترجمه سنبل بهمنیار - انتشارات آگاه تبلیغات باد است، روابط عمومی خورشید است در یکی از افسانههای باستان (ایزوپ Aesop)، باد و خورشید در مورد اینکه کدام یک قویتر هستند، با هم منازعه داشتند. در همان حال مسافری در حال گذر از جاده بود. آنها تصمیم میگیرند قدرت خود را...