واقعیت این است که شرکتهای ایرانی، بهسختی مشتری جذب میکنند؛ اما مشتریان خود را بهراحتی از دست میدهند!
از اینرو، با توجه به نقش CRM در حفظ و افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان، خدمات زیر را در جهت راه اندازی کلوپ مشتریان برای شرکتهای تولیدی و یا خدماتی ارائه مینماید فواید باشگاه مشتری با راهاندازی یک باشگاه (کلوپ) مشتری و ارائه خدمات خاص به اعضای این باشگاه رضایتمندی مشتریانتان افزایش مییابد؛ مشتریان راضی به مشتریان وفادارتبدیل میشوند؛ ضربهپذیری شما در مقابل رقبا و همچنین نوسانات بازار کمتر میشود؛
فاصله بین مراجعات یک مشتری کاهش مییابد؛ مشتریان گذری به مشتریان دائم تبدیل میشوند؛ مشتریانتان به صورت خودجوش به تبلیغ واحد صنفی شما میپردازند؛در نهایت: سود خالص کسب و کارتان افزایش مییابد.
شرح خدمات:
کارشناسان شرکت خدمات زیر را در جهت راهاندازی باشگاه مشتریان واحد صنفی شما ارائه میکنند:
ثبت نام از مشتریان و اختصاص کد اشتراک به آنها؛
وارد کردن اطلاعات اعضا در نرمافزاری که متناسب با نیازهای این پروژه تولید شده؛
جمعآوری اطلاعات موجود از مشتریان قدیمی و بهروز رسانی این اطلاعات؛
طراحی و راهاندازی سیستم امتیازگیری به ازای خرید (S&P) ؛
راهاندازی خبرنامهی اینترنتی و مدیریت ارسال آن؛اطلاعرسانی در زمینهی معرفی خدمات جدید به مشتریان فعلی و قدیمی از طریق ایمیل، فکس و پیام کوتاه؛تحت نظر گرفتن (مانیتورینگ) مراجعات اعضای کلوپ و ارتباط با کسانی که مدتی است مراجعه نکردهاند؛انجام اقدامات خاص در مناسبتهای مخصوص اعضا (تولد، سالگرد ازدواج، سالگرد تاسیس شرکت، ...)؛برگزاری برنامههای تفریحی با حضور اعضای باشگاه؛طراحی سیستم رتبهبندی مشتریان و در نظر گرفتن امتیازات خاص برای مشتریان خاص؛
به همراه خدمات دیگری که متناسب با سطح فرهنگی و اقتصادی مشتریان شما، طراحی و اجرا خواهد شد.