Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

منظر مشتری در balanced Scoredcard

برای انتخاب اهداف و سنجه های مربوط به مشتری سازمان می بایست به دو سوال حیاتی پاسخ دهند: اول اینکه چه کسانی مشتری هدف ما هستند؟ و دوم اینکه ارزش پیشنهادی ما برای آنها چیست؟

بسیاری از سازمانها معتقدند که مشتریان خود را می شناسند و می دانند که برای آنها چه محصولات و خدماتی عرضه میکنند ولی در واقع همه چیز را برای همه مشتریان عرضه میکنند.در حالی که عدم تمرکز بر بخش خاصی از مشتریان و ارزش مورد نظر آنها موجب میشود تا سازمانها نتوانند به مزیت رقابتی دست یابند .
سازمانها معمولا از میان مضامین استراتژیک زیر مضمون مورد نظر خود را در منظر مشتری انتخاب می کنند.
برتری عملیاتی:که برکاهش بهای تمام شده ارتقا کاربری محصول ،سهولت استفاده از محصولات و خدمات خود متمرکز می شوند
رهبری محصول: که برنوآوری مستمر و عرضه ی بهترین محصول یا خدمت در بازار تاکید می ورزد
صمیمیت با مشتری: در این استراتژی، ارضاء خواسته ها و نیازهای مشتریان و ارائه ی راه حل برای مسائل آنها و حفظ رابطه بلند مدت برد-برد با مشتریان مد نظر می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد