Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

ثبت شرکت در سیاهچاله‌های اقتصادی جهان

 
ثبت شرکت در سیاهچاله‌های اقتصادی جهان
ثبت شرکت‌ها یکی از مهم‌ترین مسایلی است که مدیران ارشد شرکت‌ها پیش از راه‌اندازی به چگونگی آن و نوع ثبت دقت‌نظر می‌کنند اما در ایران متاسفانه بسیاری از انواع شرکت‌ها ناشناخته است.
به گزارش صدرا شریعتمداری خبرنگار ام بی ای نیوز،یکی از انواع ثبت شرکت در جهان که در ایران تقریبا ناشناخته است شرکت‌های Offshore می‌باشند. از لحاظ تجاری کمپانی‌های Offshore ازجمله خاص‌ترین انواع ثبت به شمار می‌آیند. مناطق Offshore تعریفی جدا از مناطق آزادی تجاری که عوارض و مالیات در آنها بسیار کم می‌باشد دارند. Offshore در لغت،
به معنای نقل مکان از محلی به محل دیگر جهت کم‌کردن هزینه‌ها و افزایش سود می‌باشد. مناطق Offshore به مناطقی گفته می‌شوند که هیچ مالیاتی به شرکت‌های ثبت شده درآنها تعلق نمی‌گیرد و هزینه‌های سربار از قبیل آب، تلفن، برق و محل اسکان در آنها به‌شدت پائین است و از همه مهم‌تر حریم خصوصی در این بخش‌ها بسیار بالا بوده و بررسی وضعیت مالی شرکت‌های این بخش‌ها جز ازطریق نامه از مراجع بسیار ذی‌نفوذ ممکن نخواهد بود.
ناگفته نماند در گذشته بسیاری از افرادی که اقدام به پولشویی می‌کردند یا قاچاقچیان الماس و یا اعضای بدن از این نوع ثبت‌ها برای خود استفاده می‌کردند به همین دلیل در حال حاضر بررسی‌های سختی در ابتدای ثبت در خصوص عدم مبادرت به اینگونه اعمال در این شرکت‌ها انجام می‌گیرد.
در حال حاضر 57 کشور جهان و یا منطقه Offshore اقتصادی وجود دارد که از این میان می‌توان به چین، بحرین، برمودا، هنگ کنگ، ژاپن، موناکو، لوگزانبورگ، اروگوئه، سوئیس و پاناما اشاره داشت. این مناطق تنها 3 درصد سهم مناطق اقتصادی جهان را شامل می‌شوند. در اصل به‌خاطر محرمانه بودن تجارت در این مناطق یکی از جذاب‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای آنها که علاقه‌ای به مطرح شدن اطلاعات مالی و تجاری خود در عموم ندارند به شمار می‌رود. شرکت‌های Offshore در ماه بین 25 تا 50درصد سود می‌برند. برای افراد تازه وارد ورود به مناطق Offshore و سرمایه‌گذاری در آنها با ترس و ریسک فراوان همراه است اما در واقع این چنین نیست و با شناخت ماهیت وجودی مناطق Offshore به یکی از جذاب‌ترین انواع شرکت خواهیم رسید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد