X
تبلیغات
رایتل

راه اندازی اولین کلینیک مراقبت مشتری در ایران

دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 00:40


اولین کلینیک تخصصی مراقبت مشتری در ایران با همکاری اتاق مدیریت ارتباط با مشتری و مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه راه اندازی شد.


مهندس حمید تهرانی،مدیرعامل اتاق مدیریت ارتباط با مشتری ضن اعلام این خبر افزود: شرکت مشاوره مدیریت ایران تازه یکی از برترین وبزرگترین شرکت های فعال در حوزه مشاوره مدیریت است که همکاری این دو شرکت میتواند، خدماتی منحصربفرد و موثر را درحوزه مراقبت مشتری برای اولین بار در ایران،به شرکت ها و سازمانهای مختلف ارائه نماید.
در همین راستا دکتر قوامی،مدیرعامل مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه ، ضمن ابراز خشنودی، هدف از راه اندازی این کلینیک را برطرف کردن مشکلات سازمانها درحوزه مشتری خواند و افزود، بخش اورژانس این کلینیک ،مشکلات شما را بصورت مقطعی به سرعت برطرف کرده و سازمان را ازمرگ حتمی نجات خواهد داد!

این کلینیک با تکیه بر توان علمی و فنی مجموعه ای به وسعت 30 متخصص، محقق، مشاور و با بهره گیری از تجربه ی 5 سال فعالیت مستمر در سازمان های تولیدی و خدماتی راه اندازی شده است.






freshroom-logo.jpg
نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد