Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

منافع بازاریابی از طریق ارسال کارت پستال

برگرفته از وبلاگ marketingmanagement

در شرایطی کنونی که تمایل به بازاریابی اینترنتی مدام رو به افزایش است اما بازاریابی چاپی هم هنوز پر‌طرفدارترین رسانه بازاریابی برای بسیاری از مدیران شرکتها محسوب می‌شود.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت mycontentbuilder.com، با تکنولوژی‌ها و ابزارهای موجود موفقیت در کسب و کار آسان است. در شرایط کنونی تمایل به بازاریابی اینترنتی مدام رو به افزایش است. چنانچه واقعا بخواهید که بازار کاری خود را توسعه دهید، همیشه می‌توانید راه‌اندازی وب سایت خود را به عنوان اولین راه مد نظر قرار دهید. بازاریابی اینترنتی هم اکنون سریع‌ترین راه برای جذب مخاطب بیشتر به شمار می‌رود. فقط با چند کلیک، مشتریان شما می‌توانند از محصولات و خدمات شما بازدید کنند.
علاوه برمحبوبیت بازاریابی اینترنتی، بازاریابی چاپی هنوز پر‌طرفدارترین رسانه بازاریابی برای بسیاری از مدیران شرکتها محسوب می‌شود. این روش بازاریابی به عنوان یک شیوه ملموس جامعه مخاطب را مورد هدف قرار داده و امکان شناخت شخصی و بهتر از ماهیت شما را برای او فراهم می کند. در این میان ابزارهای مختلفی برای استفاده در کمپینهای بازاریابی چاپی وجود دارند که می‌توانید از آنها بهره ببرید. ارسال کارت پستال یکی از محبوبترین روش‌ها است که محبوبیت بالای آن در شرایط فعلی چندان هم عجیب نیست. موفقیت این روش در میان مشتریان خارجی قدرت بالای آن در ایجاد خلاقیت و پیروزی در جهان تجارت را نشان می‌دهد.
طراحی خوب یک کارت پستال در معروفیت شما بسیار موثر است. ذکر اسم شرکت، لوگو و پیام آن بر روی کارت نزد مردم اعتبار برای شما می‌آفریند. بهترین فایده آن عدم لزوم پرداخت هزینه فراوان برای تبلیغات است. اگر جرات ورود به چنین کمپینی را دارید، در ادامه به تعدادی از منافع این کار اشاره شده است:
1. شهرت در بازار: این کار به شناخت شما در بازار کمک می‌کند. ارسال مرتب یک کارت پستال مردم را همیشه به یاد شما می‌اندازد. مشاهده اسم یا لوگوی شما یادآور کالاها و خدمات شما خواهد بود. در طراحی یک کارت پستال فقط به ایجاد یک هویت برای کسب و کار خود بیندیشید. یک کارت پستال خوب می‌تواند به عنوان یک کارت ویزیت موفق با مشتریانتان ارتباط برقرار کند.
2. فواید رقابتی: طراحی و چاپ خوب یک کارت پستال یک ابزار بازاریابی موفق است که به شما اجازه می‌دهد در راس رقبای خود قرار بگیرید. بازار امروزه در شرایط سختی قرار دارد. افزایش روز به روز وسواس مشتریان بر روی اجناس خریداری شده و رقابت سنگین میان شما و شرکتهای مشابه موضوع مهمی است که باید بسیار به آن توجه کرد. یک کارت پستال با طراحی منحصر به فرد شما را در میان دیگران متمایز ساخته و مردم را به طرف خود جلب می‌کند.
3. تاثیر گذاری موفق: ارسال یک کارت پستال خوب تاثیر مثبتی بر روی مخاطب می‌گذارد. استفاده از تصاویر و مطالب خوب در کنار هم اعتماد مردم را به شما بر‌می‌انگیزد. به این ترتیب وفاداری مشتریان نسبت به شما بیشتر شده و فروش محصولاتتان نیز افزایش خواهد یافت. در ادامه به هدف خود خواهید رسید.
4. کاهش هزینه ها: هزینه این کار فقط صرف خرید یک ورق یا کارت و چاپ طرح بر روی دو طرف آن می‌شود. استفاده از دو یا چهار رنگ در فرآیند چاپ هزینه کمتری برای شما در پی خواهد داشت. کیفیت خوب کاغذ مورد استفاده در چاپ کارت ضامن بقای آن برای یک مدت طولانی است.
نظرات 1 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 03:59 http://www.birdana.com

سلام.

وبلاگ خیلی خیلی جالبی داری.منم یه سایت خوب دارم که بازدیدم خوبه.میخوام باهات تبادل لینک کنم.برو به این آدرس :
http://www.birdana.com/links/
لینکت رو خیلی راحت ثبت کن بدون اینکه وقتت اتلاف بشه.ببین قول بازدید بالا نمیدم ها ولی خب ورودی خوبی بهت میدم ؛ بقیه که ضرر نکردن تو هم بیا ببینم نظر تو چیه.
منتظرتم ها عزیز.
فعلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد