Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

Change Manager

مدیریت، یعنی اینکه شما نمی‌توانید از تلاش کردن بازایستید، بلکه باید سخت‌تر تلاش کنید تا در اوج بمانید.

پنج فن موفق بازاریابی

برگرفته از: ماهنامه بازاریابی
پنج فن موفق بازاریابی به شما کمک می کند که بتوانید فروش خود را افزایش دهید،این فنون کاربرد ساده ای دارد و در ایجاد هر کسب و کاری موثر است .

1- همیشه نوآوری داشته باشید .
هر زمان که چیز جدیدی در کسب و کار خود ابداع می کنید،در واقع فرصتی برای فروش بیشتر خلق کرده اید. مثلا کار ساده ای همچون افزودن اطلاعات جدید در سامانه اینترنتی که با جذب محققان و مشتریانی که در جستجوی اطلاعات جدید رسامانه شمارا می کاوند، فرصت دیگری را برای فروش فراهم می کند .

هم چنین افزودن کالا و خدمت جدید به فهرست محصولاتی که عرضه می کنید،معمولا موجب افزایش قابل توجهی در فروش می شود.افزایش فروش به این طریق می تواند سه دلیل عمده داشته باشد :
جذب مشتریان جدید که به کالا و خدمات فعلی شما علاقمند نیستند
وقوع تکرار خرید توسط مشتریان فعلی که خواستار محصولات جدیدتان نیز هستند .
توانایی دستیابی به فروش بیشتر از طریق عرضه بسته بندی های حاوی دو یا تعداد بیشتری از کالاها .
2- منبعی معتبر باشید .
روش هایی را جستجو کنید که شما را به عنوان منبعی معتبر نزد دنباله روها و مشتریانتان مطرح می کند. اطلاعات رایگان در اختیار آنان قرار دهید. به آنها در انجام سریعتر، راحتتر و ارزانتر کارهایشان کمک کنید. هر زمان که آنها برای کمک گرفتن به شما مراجعه می کنند،در واقع فرصت دیگری برای فروش به دست می آورید .
3- در رقابت متمایز باشید .
دلیل خاصی برای خرید مشتریان از شما،به جای دیگران یافته و یا به وجود آورید.مثلا آیا شما عملکردی سریعتر،فنون آسانتر،توجهی ویژه یا ضمانت بهتری را فراهم آورده‌اید؟ مزایای ویژه ای که به مشتریانتان عرضه می کنید و رقبا فاقد آن هستند را مشخص کنید و در همه آگهی های تجاری خود روی آن تاکید کنید . اگر دلیلی برای خرید از خود به جای رقبا به مشتریانتان عرضه کنید،شاهد افزایش فروش خواهید بود .
4- هدف نهایی محصول را ارتقا دهید .
مشتریان شما واقعا کالا یا خدمت شما را نمی خواهند،بلکه آنان فایده ای را که با استفاده کردن از آن به دست می آورند را می خواهند. به عنوان مثال خریداران اتومبیل،حمل و نقل راحت و مطمئن مشتریان یک دندانپزشک دندان های سالم، زیبا و بدون درد و جویندگان فرصت های تجاری، آزادی شخصی و مالی برای خود و خانواده شان می خواهند. اطمینان حاصل کنید که صفحات اینترنتی،نامه های فروش و دیگر پیام هایف روش شما همان هدف نهایی را که مشتریان خواهان آن هستند،اشاعه می دهند .
5- تغییر را پیش بینی کنید .
تغییر بزرگترین چالش موفقیت تاجری شماست. دیگر آن روزها گذشت که تاجری می توانست با تکرار عملکردهای کلیشه ای و قدیمی خود رشد دایمی به دنبال داشته باشد. امروزه رقبای سلطه جو و نوآور و تغییرات سریع تکنولوژی،تحقق شرایط گذشته را غیرممکن ساخته است .
منتظر تغییرات باشید و خود را برای آن آماده سازید. منتظر نمانید تا درآمدتان کاهش یابد و بعد اقدام کنید .
عادت کنید تا اولین نشانه های تغییرات هر پدیده ای را بکاوید و قبل از آن که کسب و کار خود را از دست دهید، دست به کار شوید .
نکته آخر، با افزایش تعداد کالا و خدماتی که عرضه می کنید و با استفاده از روش های مختلف و متنوع بازاریابی، خودتان را در مقابل اثر تغییرات ایمن سازید. در این صورت چنان چه فروش یکی از محصولات کاهش یافت. یا نتایج خوبی از یکی از روش های بازاریابی حاصل نکردید فقط بخش کوچکی از کل کسب و کار شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. شما کدامیک از این پنج فن بازاریابی را نادیده گرفته اید؟همین امروز آنها را به کار گیرید تا شاهد افزایش سریع فروش خود باشید .
برگرفته از: ماهنامه بازاریابی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد